Bibianna Bałaj, Jacek Matulewski,
Eyetracking

Plan wykładu i prezentacje:

  1. [BB] Wstęp do eyetrackingu [ppt]
  2. [BB] System wzrokowy [ppt]
  3. [JM] Narząd wzroku. Budowa i funkcjonowanie eyetrackera [pptx]
  4. [BB] Demostracja eyetrackera
  5. [BB] Projektowanie eksperymentów [ppt]
  6. [JM] Platforma do przygotowywania eksperymentów i aplikacji korzystających z eyetrackera. Język GIML [pptx] + prezentacja przykładowych projektów
  7. [BB] Interpretacja wyników. Wskaźniki psychologiczne [ppt]
  8. [BB] Projektowanie eksperymentów w Ogama [ppt]
  9. [BB] Badania własne (100MB) [ppt]
  10. [JM] Analiza danych okulograficznych [pptx]
  11. [JM] Interakcja wzrokowa [pptx]
  12. [JM] Demostracja programów rozwijanych w GameLab (GCAF, GDE, EVM)
  13. [JM] Studium przypadku: Eyetracking w kontekście diagnozy i terapii zaburzeń nabywania matematyki [pptx]
  14. [BB] Studium przypadku: badania pilotów [pptx]
  15. [JM] Wprowadzanie tekstu wzrokiem [pptx]
  16. [JM] Prezentacja projektów zaliczeniowych

Referaty studentów
Propozycje projektów zaliczeniowych GIML

Materiały:
Strona pobierania platformy GCAF, opis i ściąga

Rafał Linowiecki Kontrolowanie aplikacji za pomocą eyetrackera [pdf] (praca mgr)
Kamil Pleskot Eyetracker: aparatura i oprogramowania [pdf] (praca inż.)