Plan wykładu i prezentacje:
- [BB] Wstęp do eyetrackingu [ppt]
- [BB] System wzrokowy [ppt]
- [JM] Narząd wzroku. Budowa i funkcjonowanie eyetrackera [pptx]
- [BB] Demostracja eyetrackera
- [BB] Projektowanie eksperymentów [ppt]
- [JM] Platforma do przygotowywania eksperymentów i aplikacji korzystających z eyetrackera. Język GIML [pptx] + prezentacja przykładowych projektów
- [BB] Interpretacja wyników. Wskaźniki psychologiczne [ppt]
- [BB] Projektowanie eksperymentów w Ogama [ppt]
- [BB] Badania własne (100MB) [ppt]
- [JM] Analiza danych okulograficznych [pptx]
- [JM] Interakcja wzrokowa [pptx]
- [JM] Demostracja programów rozwijanych w GameLab (GCAF, GDE, EVM)
- [JM] Studium przypadku: Eyetracking w kontekście diagnozy i terapii zaburzeń nabywania matematyki [pptx]
- [BB] Studium przypadku: badania pilotów [pptx]
- [JM] Wprowadzanie tekstu wzrokiem [pptx]
- [JM] Prezentacja projektów zaliczeniowych
Referaty studentów
Propozycje projektów zaliczeniowych GIML
Materiały:
Strona pobierania platformy GCAF, opis i ściąga
Rafał Linowiecki Kontrolowanie aplikacji za pomocą eyetrackera [pdf] (praca mgr)
Kamil Pleskot Eyetracker: aparatura i oprogramowania [pdf] (praca inż.)