Projektowanie aplikacji .NET z użyciem biblioteki kontrolek WPF ---------------------------------------------------------------- Budowanie graficznego interfejsu użytkownika (GUI) w języku XAML Kontrolki: Button, Slider, ProgressBar, TextBox, TextBlock, Rectangle, ListBox Pojemniki: Grid, StackPanel, DockPanel Zdarzenia kontrolek i okna. Metody zdarzeniowe Ustawienia aplikacji Kolory i pędzle. Funkcja Color.FromRgb Zmiana własności kontrolek z poziomu kodu C# Pojęcie modelu aplikacji Biblioteki DLL Programowanie mechanizmu przeciągania (drag & drop) Menu (i trochę pasek zadań) Okna dialogowe wyboru pliku (do odczytu i do zapisu) Współpraca pola edycyjnego (TextBox) ze schowkiem Drukowanie (FloatingDocument) Zagadnienia dotyczące języka C# ------------------------------- Deklarowanie zmiennych i pól Definiowanie metod Metody statyczne Rzutowanie typów Zmiana liczby na łańcuch Parsowanie Zgłaszanie i obsługa wyjątków Na następnych zajęciach ----------------------- Rozszerzenia - w projekcie Drag&Drop Testy jednostkowe Transformacje Multimedia