Zadania
TextBox i TextBlock. Tekst wpisywany w pierwszej kontrolce powinien pojawić się w drugiej kontrolce dzięki wiązaniu z własnością Tekst zdefiniowaną w modelu widoku. Własność ta powinna udostępniać pole o tej samej nazwie zdefiniowane w modelu. Model widoku powinien implementować interfejs INotifyPropertyChanged (sprawdź, czy jest konieczny).Czyść zdefiniowanym w modelu widoku, które usuwa tekst z własności Tekst.
Suma typu decimal,
DodajKwotę przyjmującą w argumencie kwoty typu decimal,
DodajKwotę i udostępnia sumę za pomocą własności Suma.
TextBox. Kwota jest przesyłana dzięki poleceniu związanemu z przyciskiem Button. Bieżąca suma jest wyświetlana w etykiecie TextView. Wykorzystaj konwentery, aby wyświetlić liczby typu decimal w widoku i polecenie, aby dodać kwotę. W code-behind nie może być ani jednej linii kodu.TextBlock umieszczone z prawej strony każdego suwaka, które prezentują wartość poszczególnych składowych RGB koloru wybranego za pomocą suwaków. Wartości te mogą być prezentowane dzięki wiązaniom z własnościami modelu widoku lub dzięki wiązaniu z własnościami Value suwaków. Użyj atrybutu StringFormat, aby zaokrąglić wyświetlane liczby do liczb całkowitych.
Rectangle związać bezpośrednio z trzema suwakami, podobnie jak pozostałe kontrolki. Usuń przyciski, a następnie cały model i model widoku. Po ustaleniu odpowiednich wiązań między kontrolkami, aplikacja powinna działać z samym widokiem.
Window.InputBindings dodaj element MouseBinding, który z przyciśnięciem środkowego klawisza myszy z przytrzymanym klawiszem Ctrl na klawiaturze zwiąże polecenie Resetuj z modelu widoku.
KlawiszZmieniony zachowania KlawiszWyłączBehavior zmień polecenie if rozpoznające typ obiektu, do którego zachowanie jest doczepione na instrukcję switch wykorzystującą dopasowanie wzorca (ang. pattern matching). Informacje na temat pattern matching w dokumentacji Microsoft.
Behavior<TextBox>, w którym subskrybowane jest zdarzenie TextChanged pola edycyjnego w celu odtwarzania dźwięku po każdym wprowadzeniu litery. Do emisji dźwięku użyj polecenia SystemSounds.Beep.Play();.
Windows.UI.Color w modelu widoku. To klasa należąca do UWP. Kod źródłowy rozwiązania jest w katalogu z kodami źródłowymi. Dodatkowo, spróbuj zmienić widok w aplikacji UWP tak, żeby ułożenie kontrolek było kontrolowanej za pomocą pojemnika RelativePanel.
PrzesuwanieOkna dodaj zmianę kursora myszy w trakcie przenoszenia okna (na ikonę z ręką).