[Dokończone na kartce] 1. Galaxus Krzysztof Kruglak - testowanie Korneliusz Łożyński - silnik gry Patryk Barański - widok, PM 1. + (jest działający prototyp), 2F. + (jest działający program w założonej funkcjonalności) 2. Statki Mateusz Ruszkowski - widok + silnik, PM Jagoda Stosik - AI do gry (I/O z użytkownikiem) Bartosz Szwedkowicz - obiekty statków (logika gry) 1. 1/2 (jest widok, brak silnika), 2. 1/2 (rozbudowany silnik, ale nie połączony z całością). Nieskończone!!!! 3. Space Invaders Mateusz Muniak - testy, Jan Kamiński - silnik, PM Kacper Kowalski - widok 1. + 2. + animacje, grafiki, poprawy błędów, Za tydzień finał!!! 4. Gra na MonoGame ze statkami a la Pirates Mateusz Skarupski - silnik, PM Kamil Jankowski - widok Jakub Sędal - silnik, logika gry 1. - (nikt nie przyszedł), 2. ładnie zrobiona grafika z poruszaniem statku. Nieskończone!!!! 5. Silnik gier 3D a la Unity Miłosz Kaczmarek - silnik graficzny (renderowanie), PM Bartosz Jagodziński - testy, UI Maciej Żygowski - silnik fizyczny (brył sztywnych) 1. ++ (dużo wykonanej pracy, ale głównie MK) 2. - Nie ma p. Miłosza, drugi pan pisze kolokwium 6. Free fall - gra z dołu do góry w konsoli Adrian Skibiński - wszystko, PM 1. + (domagam się jeszcze dźwięku i reakcji na stratę życia) 2F. + jest wszystko (kolory zwalniają odświeżanie, więc nie) Paweł Złakowski - referat F# (23 I 2020) ----------- Nie ma zajęć 30 I -> poniedziałek Prezentacje projektów: 9 I, 16 I (kolokwium poprawkowe), 23 I (referat F#)