[v] Krótkie wprowadzenie do programowania obiektowego (klasa Ułamek) [v] Testy jednostkowe (uzupełnić PrivateObject) [v] Typy parametryczne podstawy [v] Typy parametryczne - kowariancja i kontrawariancja (nie będzie na kolokwium!!) [v] Metody rozszerzeń [v] Interfejsy: implementacja i definiowanie (np. IComparable<>) [v] Reflection [v] XML [v] Operatory LINQ [v] Singleton [v] Wątki, zadania, Parallel.For, async/await [v] Debugowanie, checked/unchecked [-] Podstawy Windows Forms (WPF będzie na wykładzie "Programowanie Windows") (nie będzie na kolokwium) Kolokwium --------------------------- [ ] Windows Forms - rysowanie (Paint, Graphics) --> projekty [ ] Windows Forms - Reversi Projekt Nie będzie drugiego kolokwium Projekty prostych "klasycznych" gier (w zespołach trzyosobowych): TTT, Pong, Space Invaders/Galaxy/Galaga, Breakout i inne Odpowiedzialności członków zespołów: 1) model, 2) widok, 3) PM + testy + innowacje