6 marca 2018 ------------ 1. Przygotować aplikację, która w graficznym interfejsie użytkownika zawiera kontrolki TextBox, Button i TextBlock. Pierwsza pozwala na wpisanie kwoty, druga powoduje jej dodanie do sumy wyświetlanej na trzeciej kontrolce. Należy wydzielić model tj. klasę odpowiedzialną za sumowanie, która powinna pilnować limitu sumy wskazanego w konstruktorze. Klasa powinna zapamiętywać w ustawieniach bieżącą sumę i limit, co powinno pozwolić przywracać jej stan po ponownym uruchomieniu. 13 marca 2018 ------------- 2. Klasę modelu z projektu z zad. 1. umieścić w bibliotece DLL. 3. Obłożyć klasę modelu testami jednostkowymi. Pokrycie kodu powinno być równe przynajmniej 75%. Pokrycie można zobaczyć z menu Test, Analizuj pokrycie testamni. (zob. rysunek PokrycieKoduTestami.png). 11 kwietnia 2018 ---------------- 4. Zdefiniować styl z kolorami w odcieniach zieleni i "fikuśną" czcionką. 5. Zdefiniować animację, która spowoduje, że kontrolka będzie cyklicznie zmieniać kolor od pomarańczowego do czerwonego. 6. Zdefiniować szablon przycisku, na którym jest stale obracający się trójkąt. 7. Stworzyć projekt kontrolki User Control, która jest rozwijaną listą (ComboBox) z kolorami pobranymi z klasy Brushes lub Colors. 8. Przygotować kontrolkę User Control, która modyfikuje zwykłe pole tekstowe (TextBox) w taki sposób, że po wpisaniu każdego znaku odtwarzany jest dźwięk maszyny do pisania (plik WAVE w katalogu z kodami źródłowymi). 9. W aplikacji Kolory zastąpić pojemnik DockPanel przez Grid, StackPanel i Canvas (po kolei). 8 maja 2018 ----------- 10. W aplikacji AsystentZakupówMVVM: a. zapisać w modelu widoku wartość sumy do ustawień aplikacji po każdej zmianie i odczytywać ją przy tworzeniu modelu, b. obłożyć model i model widoku testami jednostkowymi, c. w widoku zmienić kontrolkę TextBox tbKwota na suwak Slider slKwota (zakres 0-1000). 15 maja 2018 ------------ 11. Zmodyfikuj projekt KoloryWPF z pierwszych zajęć tak, żeby był zgodny z architekturą MVVM (tzn. bez code-behind). 5 czerwca 2018 -------------- 12. Przenieść do platformy UWP projekty z zajęć: TekstMVVM i AsystentZakupówMVVM 13. Projekt RównanieKwadratowe zmienić w projekt MVVM w WPF, a następnie także przenieść do UWP.