3 października 2017 ------------------- 1. Przechować w ustawieniach położenie i rozmiar okna. 2. Zmienić znaczenie suwaków z RGB na HSV/HSB/HSL. 3. Napisać projekt, w którym w oknie jest TextBlock i TextBox (pole edycyjne). Wpisywanie tekstu do pola edycji (zdarzenie TextChanged) powoduje zmianę tekstu w etykiecie. Długość tekstu niech wpływa na kolor tekstu w etykiecie (zielony -> żółty -> czerwony). 24 października 2017 -------------------- 4. Przygotować aplikację, która pozwala na wczytanie dowolnego obrazu z pliku (użyć okna dialogowego) i pokazanie go w kontrolce Image. 5. Do projektu z p. 4. dodać możliwość drukowania rysunku. 6. Do projektu z p. 4 i 5. dodać menu pozwalające na wczytywani rysunku i = zamknięcie aplikacji. 7. Zapamiętać położenie okna i wczytany obraz w ustawieniach aplikacji i odtworzyć po uruchomieniu aplikacji. 8. Przygotować kompletną aplikację pozwalającą na znalezienie rozwiązań równania kwadratowego. 9. Przygotować aplikację, która pozwala na sumowanie kolejnych kwota wpisywanych do pola tekstowego. Suma powinna być wyświetlana w kontrolce TextBlock. Sumę i kwoty przechowywać w zmiennych typu decimal. 10. Przygotować aplikację - grę w kółko i krzyżyk na planszy 3x3 dla dwóch osób. 11. Przygotować algorytm pozwalający na grę w kółko i krzyżyk komputerowi (istnieje algorytm wygrywający) i przygotować grę dla jednej osoby. 31 października 2017 -------------------- 1. Przygotować aplikację z zachowaniem architektury MVVM, w której w oknie są kontrolki TextBox (wprowadzanie tekstu) i TextBlock (wyświetlanie). Zmiana tekstu w pierwszej powinna spowodować aktualizację tekstu w drugiej. Nie może być żadnego code-behind. 7 listopada 2017 ---------------- 2. W projekcie 'SuwakPasekPostepu' a. Usunąć model i model widoku, a zamiast tego użyć binding między kontrolkami. b. Zmienić wartość Maximum obu kontrolek tak, żeby dla paska postępu równa była 100, a dla suwaka 255. Wykorzystać konwerter, żeby skalować wartości z obu kontrolek w wiązaniu 21 listopada 2017 ----------------- 3. W projekcie 'SuwakPasekPostepu' a. do modelu widoku dodać polecenie Zeruj, które ustawia model.Wartość na 0 (wykorzystać klasę RelayCommand), b. do widoku dodać przycisk, który wywołuje to polecenie, c. z poleceniem tym związać także klawisz 0. 4. W projekcie TextBox-TextBlock do kontrolki TextBox dodać zachowanie, które emituje krótki dźwięk po każdym naciśnięciu klawisza (ewentualnie po zmianie tekstu wyświetlanego w tej kontrolce). 28 listopada 2017 ----------------- 5. Modele z projektów 'SuwakPasekPostepu' i TextBox/TextBlock przenieść do osobnych bibliotek DLL. 6. Modele w obu projektach obłożyć testami jednostkowymi. 5 grudnia 2017 -------------- 1. Stworzyć projekt WPF, w którym w oknie znajduje się przycisk, którego kliknięcie powoduje zagnieżdżenie w nim kolejnego przycisku, którego kliknięcie powoduje zagnieżdżenie w nim kolejnego, którego...