Plan (z dużym nadmiarem) Część I. Projektowanie aplikacji WPF z użyciem zdarzeń [v] 1. Szybki start. Pierwsza aplikacja WPF [v] 2. Notatnik. Przegląd komponentów WPF [~] 3. Zdarzenia trasowane (routed events) i polecenia trasowane (routed command) [ ] 4. Przeciągnij i upuść (drag & drop) [ ] 6. Gra Reversi. Model i widok [ ] 7. Separacja modułów [ ] 8. Grafika w WPF [ ] 9. Przechowywanie danych w plikach XML [ ] 10. Lokalizacja [ ] 11. Multimedia [ ] 5. Choinka [grudzień] Część II. XAML [ ] 1. Budowanie złożonych kontrolek [ ] 2. Style [ ] 3. Transformacje i animacje [ ] 4. Szablony kontrolek [ ] 5. Projektowanie własnych kontrolek [ ] 6. Pojemniki i listy [ ] 7. Zaawansowane layouty Część IV. MVVM [v] 1. Wzorzec MVVM [v] 2. Model i model widoku (VM) [v] 3. Wiązanie danych (Data Binding) [v] 4. Konwertery [v] 5. Polecenia (przycisk do zamykania + to co u nas) [v] 6. Zachowania (zamknięcie aplikacji) [v] 7. Testy jednostkowe modelu i modelu widoku [v] 8. Powtórzenie Część VI. Kolekcje w aplikacjach WPF [ ] 1. Kolekcje w MVVM [ ] 2. Szablon danych [ ] 3. Separacja odpowiedzialności [ ] 4. Szyna poleceń i szyna zdarzeń [ ] 5. Usługa REST w Web API Część VII. MVVM Light [ ] 1. Projekt Kolory [ ] 2. Projekt Asystent zakupów [ ] 3. Projekt Zadania