7 marca 2016 ------------ W projekcie aplikacji z zadania domowego dodać możliwość edycji ekranu (zmiana kolorów, rysowanie linii i figur itp.). Nagrodzone zostaną dwa najbardziej rozbudowane i eleganckie projekty. Termin: 4 kwietnia 2016 (zmieniony) Nagroda: +1/2 do oceny dla dwóch najlepszych projektów Laureat: Jan Wojtecki (+1/2) 14 marca 2016 ------------- W projekcie NotatnikNET (z jedną zakładką) zastąpić kontrolkę TextBox przez RichTextBox. Uzyskaną w ten sposób możliwość formatowania wykorzystać do kolorowania składni plików z kodem źródłowym wybranych języków spośród C#, C++, Java, HTML itp. Termin: 4 kwietnia 2016 Nagroda: +1/2 do oceny dla dwóch najlepszych projektów 21 marca 2016 ------------- W kontrolce tabControl1 z aplikacji NotatnikNET zastąpić etykietę ostatniej zakładki przez ikonę "+". W tym celu należy zwrócić uwagę na własność tabControl1.ImageList oraz na zdarzenie tabControl1.DrawItem. Tego ostatniego należy również użyć do dodania przycisku/ikony "x" zamykającej zakładkę. Termin: 4 kwietnia 2016 Nagroda: +1/2 do oceny dla dwóch najlepszych projektów 25 kwietnia 2016 ---------------- 1. Przypominam o konkursie na grę Reversi dla dwóch osób (+1/2 do oceny) i dla jednej osoby z AI (+1 do oceny). Reguły: https://pl.wikipedia.org/wiki/Reversi Implementacja z AI: można ją oprzeć na wagach pól na planszy - najcenniejsze są pola w rogach i przy ścianach, a najmniej chciane są te sąsiednie do brzegów. W dalszej kolejności wybieramy pola, które pozwalają zabrać najwięcej kamieni przeciwnika. Dodatkowe +1/2 do oceny za implementację algorytmu przeszukiwania wszystkich możliwych ruchów. Termin: 16 maj 2016 2. Ogłaszam konkurs na kontrolkę implementującą wykres X-Y. Należy zdefiniować zdarzenie Function, które pozwoli na zrobienie wykresu dowolnej funkcji. Rysowanie za pomocą klasy Graphics w metodzie zdarzeniowej dla zdarzenia Paint. Termin: 16 maj 2016 Nagroda: +1 do oceny dla najlepszego i najbogatszego projektu +1/2 do oceny dla drugiego projektu (potem ten projekt wykonamy na zajęciach)