1. Przepisać przygotowane na laboratoriach algorytmy rozwiązywania na równań różniczkowych zwyczajnych (ODE), a więć Euler, MidPoint, RK4 i RKF4(5) w dowolnym języku programowania innym niż C/C++. 2. Użyć algorytmów z pierwszego punktu do symulacji problemu trzech ciał: Ziemi (Z), Księżyca (K) i pocisku (P). W chwili początkowej Ziemia powinna znajdować się w punkcie (0,0,0), książyć w punkcie (Xk,0,0), a pocisk w (0,Yp,0), gdzie Xk to średnia odległość Z-K, a Yp to średni promień Ziemi. Ziemia powinna spoczywać, a księżyć - poruszać się w kierunku Y z taką prędkością, aby jego orbita wokół Ziemi była stabilna. Metodą bisekcji znaleźć taką prędkość początkową pocisku Vp, aby uderzył w księżyc (tzn. znalazł się od niego bliżej niż wynosi średni promień księżyca). 3. Zaimplementować metodę Verleta w dowolnym języku (włączając C/C++).