Strona, którą w tej chwili przeglądasz powstała na potrzeby projektu zaliczeniowego z Systemów OpenGL & Direct3D na II stopniu Informatyki Stosowanej, Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Od razu zaznaczamy, że nie jesteśmy ekspertami w dziedzinie jaką jest webGL, ale posiłkując się licznymi materiałami udało nam się opracować zestaw tutoriali, dzięki któremu wielu rzeczy sami się nauczyliśmy.
Całość została podzielona na 17 oddzielnych tutorialy (w tym jeden wprowadzająco/techniczny). W każdym z nich znajduje się krótki opis słowno-muzyczny do prezentowanych fragmentów kodu. W podsumowaniu natomiast każdy z osobna posiada możliwość uruchomienia działającego przykładu lub też przeglądnięcia całości kodu.
Uwaga!
W przypadku ściągnięcia zawartości strony na dysk, zaleca się jej uruchomienie na serwerze np. Apache z uwagi na liczne zapytania asynchroniczne pomiędzy plikami. Większość przeglądarek posiada zasady bezpieczeństwa blokujące taką funkcjonalność w przypadku uruchomienia strony z "palca". W przypadku załadowania jej za pośrednictwem serwera takie ograniczenie nie istnieje.
Miłego przeglądania,
Michał Misiarek - michal@misiarek.pl
Mateusz Ziarko - mateusz.ziarko@webninja.eu