Zmiany w klasie Kwadryka: 1. Usunąłem pole typ kwadryki (razem z typem wyliczeniowym) 2. W nazwach pól zmieniłem "ilość" na "liczba" 3. Dodałem pole liczbaWerteksówWPaśmie 4. Inicjację pól gd, liczbaWerteksówWPaśmie i liczbaTrójkątówWPaśmie przeniosłem do prywatnego konstruktora 5. W metodzie BudujTablicęWerteksówŚciętegoStożka - liczba werteksów obliczana w tej metodzie (liczba werteksów w jednym paśmie) powinna być równa 2*(liczbaSekcji+1) - pętla for powinna obejmować zakres [0,liczbaSekcji], a nie [0,liczbaSekcji) - int liczbaWerteksów = 2 * (liczbaSekcji + 1); 6. W metodzie StwórzSferę: - początkowy rozmiar listy werteksów zmniejszony do liczbaPasm*liczbaWerteksówWPaśmi - pętla for przebiega zakres [0,liczbaSekcjiNaPołódnikach] (prawostronnie - na końcu metody zamiast instrukcji: return listaWerteksów.ToArray(); powinno być: kwadryka.ZbudujBuforWerteksów(listaWerteksów.ToArray()); return kwadryka; 7. Metoda Rysuj, polecenie rysowania w pętli, zwiększona ilość prymitywów do liczbaTrójkątówWPaśmie