Robert Nowak (+1/2 do oceny) vec4 Wizjer2(vec4 kolor, vec2 rozmiar) { float r1 = 0.3; float r2 = 0.5; rozmiar /= 2; float x = (gl_FragCoord.x - rozmiar.x + (rozmiar.x/4.0)) / rozmiar.x; float y = (gl_FragCoord.y - rozmiar.y) / rozmiar.y; float r = x*x + y*y; float x2 = (gl_FragCoord.x - rozmiar.x - (rozmiar.x/4.0)) / rozmiar.x; float y2 = (gl_FragCoord.y - rozmiar.y) / rozmiar.y; float r22 = x2*x2 + y2*y2; vec4 kolor2 = kolor; if(r>r1) kolor.rgb *= 1 - (r - r1) / (r2 - r1); if(r>r2) kolor.rgb *= vec3(0); if(r22>r1) kolor2.rgb *= 1 - (r22 - r1) / (r2 - r1); if(kolor2.r > kolor.r) kolor.rgb = kolor2.rgb; return kolor; }