Python - tutoriale

Prace zaliczeniowe z kursów pythona 2012-
  1. jython - implementacja Pythona w Javie. Pozwala na importowanie klas Javy i korzystanie z jej metod, jak również na korzystanie w Javie z klas napisanych w Jythonie.
  2. pygame - wykorzystanie biblioteki pygame do animacji przemieszczania pojazdu po trasie zadanej w pliku graficznym
  3. urllib2 - wykorzystanie bibliotek urllib2 do zalogowania się do usos-a, następnie parsowania kodu html i wydobywania z niego istotnych informacji i zapisywania do lokalnej bazy danych.
  4. wxpy - biblioteki wx w pythonie
  5. screenlets - tworzenie własnego screenletsa
  6. ctypes - biblioteka pozwalająca wykorzystywać w pythonie zewnętrzne biblioteki .so lub .dll
  7. opengl - opengl w pythonie
  8. pygame - wykorzystanie biblioteki pygame do stworzenia prostej gry
  9. xml - parsowanie xml w pythonie
  10. paramiko - implementacja ssh w pythonie
  11. gimpfu - skrypty pythona w GIMPie
  12. urllib2 - sprawdzanie nowości na stronie i wysyłanie o nich informacji na email gdy się pojawią
  13. Dropbox Core API - biblioteka do komunikowania się z Dropboxem
  14. pyscreenshot - aplikacja do zrzutów ekranu zapisująca zrzut na zewnętrzny serwer i kopiująca adres zrzutu do schowka systemowego.
  15. SQLalchemy - mapowanie obiektowo-relacyjne
  16. Sqlite3 - biblioteka do obsługi bazy danych sqlite
  17. pyqtgraph - rysowanie wykresów
  18. pyqt - przeglądarka obrazów z możiwościami edycji
  19. QtDesigner i Webkit - tworzenie gui do aplikacji pyqt w QtDesigner na przykładzie przeglądarki internetowej
  20. Graphic Packer - otwieranie plików .zip i obsługa drag and drop w PyQt4
  21. OpenCV - analiza i edycja plików wideo za pomocą openCV
  22. OpenCV - przetwarzanie obrazów
  23. OpenCV - rozpoznawanie wzorców w obrazach
  24. IPython Notebook
  25. pygame - implementacja gry w życie w pygame
  26. pygame - implementacja gry alien w pygame
  27. transformata Fouriera dźwięku - moduły wave, struct, numpy, matplotlib
  28. moduł GPIO dla RPi - sterowanie silnikami DC
  29. WebPy - framework webowy
  30. snake - gra w węża w pygame
  31. qpython - dostęp do magnetometru w systemie android
  32. balistyka - lot pocisku w pygame.
  33. filtr pasmowo-przepustowy na obrazku - z wykorzystaniem numpy i PIL.
  34. kółko krzyżyk - gra w Tkinter.
  35. moduł requests - monitorowanie nowych przedmiotów w USOSie.
  36. moduł requests - pobieranie danych z USOSa.
  37. kivy - interfejs graficzny dla qpython w systemie android.
  38. multiprocessing - animacja równania dyfuzji obliczanego przez równoległe podprocesy.
  39. generacja 2d labiryntów i raycasting
  40. klient i wielowątkowy serwer gry sieciowej
  41. Dekoratory funkcji i klas
  42. Wzbogacenie konsolowego klienta gry sieciowej o interfejs GTK za pomocą dekoratorów
  43. Uczenie maszynowe z wykorzystaniem biblioteki keras (Tensorflow)
  44. Animacja równolegle obliczanego rozwiązania równania dyfuzji-reakcji