Zadania
TextBox
i TextBlock
. Tekst wpisywany w pierwszej kontrolce powinien pojawić się w drugiej kontrolce dzięki wiązaniu z własnością Tekst
zdefiniowaną w modelu widoku. Własność ta powinna udostępniać pole o tej samej nazwie zdefiniowane w modelu. Model widoku powinien implementować interfejs INotifyPropertyChanged
(sprawdź, czy jest konieczny).Czyść
zdefiniowanym w modelu widoku, które usuwa tekst z własności Tekst
.
Suma
typu decimal,
DodajKwotę
przyjmującą w argumencie kwoty typu decimal
,
DodajKwotę
i udostępnia sumę za pomocą własności Suma
.
TextBox
. Kwota jest przesyłana dzięki poleceniu związanemu z przyciskiem Button
. Bieżąca suma jest wyświetlana w etykiecie TextView
. Wykorzystaj konwentery, aby wyświetlić liczby typu decimal
w widoku i polecenie, aby dodać kwotę. W code-behind nie może być ani jednej linii kodu.TextBlock
umieszczone z prawej strony każdego suwaka, które prezentują wartość poszczególnych składowych RGB koloru wybranego za pomocą suwaków. Wartości te mogą być prezentowane dzięki wiązaniom z własnościami modelu widoku lub dzięki wiązaniu z własnościami Value
suwaków. Użyj atrybutu StringFormat
, aby zaokrąglić wyświetlane liczby do liczb całkowitych.
Rectangle
związać bezpośrednio z trzema suwakami, podobnie jak pozostałe kontrolki. Usuń przyciski, a następnie cały model i model widoku. Po ustaleniu odpowiednich wiązań między kontrolkami, aplikacja powinna działać z samym widokiem.
Window.InputBindings
dodaj element MouseBinding
, który z przyciśnięciem środkowego klawisza myszy z przytrzymanym klawiszem Ctrl na klawiaturze zwiąże polecenie Resetuj
z modelu widoku.
KlawiszZmieniony
zachowania KlawiszWyłączBehavior
zmień polecenie if
rozpoznające typ obiektu, do którego zachowanie jest doczepione na instrukcję switch
wykorzystującą dopasowanie wzorca (ang. pattern matching). Informacje na temat pattern matching w dokumentacji Microsoft.
Behavior<TextBox>
, w którym subskrybowane jest zdarzenie TextChanged
pola edycyjnego w celu odtwarzania dźwięku po każdym wprowadzeniu litery. Do emisji dźwięku użyj polecenia SystemSounds.Beep.Play();
.
Windows.UI.Color
w modelu widoku. To klasa należąca do UWP. Kod źródłowy rozwiązania jest w katalogu z kodami źródłowymi. Dodatkowo, spróbuj zmienić widok w aplikacji UWP tak, żeby ułożenie kontrolek było kontrolowanej za pomocą pojemnika RelativePanel
.
PrzesuwanieOkna
dodaj zmianę kursora myszy w trakcie przenoszenia okna (na ikonę z ręką).