Utworzymy bardzo prostą aplikację uruchamiającą wibracje telefonu.
Plan: interfejs->kod Java->uprawnienia
1. Tworzymy projekt typu Android App (Xamarin) o nazwie "Wibracje" z aktywnością Blank.
W pliku activity_main.axml definiujemy interfejs (suwak i dwa przyciski)
2. Przechodzimy do MainActivity.cs. Definiujemy dwa pola klasy MainActivity, w
metodzie OnCreate wiążemy suwak, przycisk i pobieramy instancję wibratora.
Z przyciskiem wiążemy metodę, która uruchamia wibracje.
Do wibracji potrzebujemy instancji klasy Vibrator. Kluczowa jest jego metoda vibrate.
Argumentem metody Vibrator.vibrate jest czas wibracji w milisekundach.
using ...
namespace Wibracje
{
[Activity(Label = "@string/app_name", Theme = "@style/AppTheme", MainLauncher = true)]
public class MainActivity : AppCompatActivity
{
SeekBar suwak;
Button przycisk1;
Button przycisk2;
Vibrator wibrator;
protected override void OnCreate(Bundle savedInstanceState)
{
base.OnCreate(savedInstanceState);
// Set our view from the "main" layout resource
SetContentView(Resource.Layout.activity_main);
//konfiguracja suwaka i przycisku
suwak = FindViewById(Resource.Id.seekBar1);
przycisk1 = FindViewById